środa, 28 grudnia 2016

Kolejne skarby z pchlego targu

Oto moje kolejne zdobycze.
            Jakiś czas temu był u mnie lalkowy wysyp, więc jak miałam nie skorzystać z takiej okazji?
Panny urodziwe, niekiedy z lekkim uszczerbkiem zdrowotnym typu pogryzione paluszki, obdarty naskórek, tudzież brak paru kosmyków włosów, czy tzw. ABS (Absolutny Brak Szyi) ale wcale mnie to nie zraziło. Po prostu lubię przygarniać truposzki pod swój dach;-) czasem jednak zdarzy się jakaś ''nówka'' ale bardzo rzadko.
             Jak zwykle miałabym ogromną prośbę do wszystkich, którzy mają większą wiedzę na temat starszych Basiek, bo u mnie z tą wiedzą nie najlepiej.
              O ile się nie mylę to panna nr.1 była niegdyś syreną. Bardzo sie ucieszyłam gdy ją ujrzałam a to z powodu kolczyków, które są w nienaruszonym stanie:-) reszty z nich niestety za bardzo nie kojarzę;-( więc będę ogromnie wdzięczna za jakiekolwiek informacje na ich temat. Z góry oczywiście dziękuję;-)







         Nawet jedną Bratzkę udało mi się złowić:-) niestety bez stóp i butów, przeto trzeba było zwędzić obuwie jednej ze scenek.
         Kolejna lala była bodajże jakąś wróżką sądząc po resztkach skrzydełek, a raczej po skrzydełkowych kikutach:-). Nie zraziło mnie to jednak i lala przybyła pod mój dach.

         Na tym zakończę ten dzisiejszy post, na lalkach zaś nie mam zamiaru kończyć albowiem złapałam niezłego bakcyla;-) i nie mam zamiaru się z tego leczyć, choć co niektórzy z mojego otoczenia chętnie wysłaliby mnie do lekarza;-) ale niech sobie mówią co chcą. Dla mnie liczy się pasja, a ja uważam że życie bez pasji jest po prostu nudne;-)
         Pozdrawiam wszystkich lalkowiczów i ludzi z pasją i korzystając z okazji pragnę złożyć najlepsze życzenia Noworoczne. Życzę każdemu i każdej z was samych wspaniałych dni, obfitego lalkowania i spełnienia wszystkich marzeń;-)))))) całuski dla was kochani!!!!!!

11 komentarzy:

  1. Totalna Inwazja Blond!!!
    Ruda ciekawa - miałam i
    ja podobną :)))

    spełnienia wielu lalkowych
    marzeń Ci życzę - i jasna
    rzecz, nie przejmuj się
    komentarzami otoczenia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki za zyczenia;-)))
      A propos blondynek to sama sobie powtarzam że już dość, lecz cóż z tego, gdy tylko jakąś ujrzą moje oczyska to nie moge przejść obok obojętnie:-) za to mam coraz większą chrapkę na rude, czarne itp. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i spełnienia wszystkich marzeń;-))))))

      Usuń
  2. Ta ruda ma potencjał :)
    Barbichy to świetne znaleziska, co prawda też nie bardzo ogarniam ich "pochodzenia" ale zawsze mogą cieszyć :)
    Najlepsze życzenia Noworoczne, spełnienia wszystkich marzeń
    i nie tylko tych lalkowych :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszą cieszą, nawet baaaardzo!!!
      Serdeczne dzięki za życzenia. Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzeń; -)))))) a co do rudych to mam do nich szczególną słabość; -)))) pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Ależ fajne buziaki Ci się trafiły! Uśmiechnięte blondyneczki potrafią wprawić w dobry humor :-)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie; -))) właśnie te buźki tak mnie zauroczyly ze nie mogłam się im oprzeć :-) dziękuję za życzenia i również odwzajemniam;-)))) życząc jeszcze lepszego Nowego Roku, spełnienia wszystkich marzeń :-))))

      Usuń
  4. Życie bez pasji to tylko nudna egzystencja :):):)
    Niech Ci się Lalkowo - i nie tylko - Darzy !!! :)
    Uśmiech Super Star jest niepowtarzalny :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne znaleziska :) Musialabys porobic zdjecia buziek z bliska do identyfikacji :)

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta z dlugimi wlosami to rzeczywiscie syrenka :) mam ja chyba w 3 egzemplarzach... jedna z podcietymi ciut wlosami ale dwie jak nowe ,sa cudne :)

      Usuń
    2. Serdeczne dzięki :-) rzeczywiście mogłam im porobić zdjęcia samych buziek. Na szybko je fotografowalam i efekt nijaki. Nadrobie to w następnych postach. Serdecznie pozdrawiam;-))))

      Usuń